Laurel Számítástechnikai Kft.
1993 óta egyetlen cél vezérel bennünket: meglévő és leendő partnereink számára világszínvonalú, versenyelőnyt biztosító retail szolgáltatást nyújtsunk, elérhető árakon. A közel 30 év alatt megszerzett retail tapasztalatainkra alapozva, illetve többszáz hazai és nemzetközi partnerrel és technológiai beszállítóval együttműködve bátran állítjuk: nincs olyan kihívás, amit ne tudnánk megoldani.
Szolgáltatásaink elérhetőek a kis- és nagykereskedelmi, illetve gyártó cégek számára. Bármilyen bevezetésről, fejlesztésről legyen szó, ügyfeleinket tanácsadóként kísérjük végig a teljes folyamaton. Számunkra ez jelenti a valódi partnerséget.
100% retail és logisztika fókusz
Közel 30 év szakmai tapasztalat
16.000 értékesítési végpont üzemeltetés
9,4/10 ügyfél elégedettségi mutató
120 munkatárs
Retail szolgáltatások
Elvünk, hogy nem pusztán eszközöket adunk el, hanem komplex megoldást nyújtunk ügyfelünk kereskedelmi gondjaira. Több mint 27 éves kereskedelmi tapasztalatunk során már nagyon sok problémával találkoztunk, sok működési modellt láttunk. Mivel mindegyikre kidolgoztuk a jó megoldást, szinte biztosak vagyunk benne, hogy az Ön üzletmenetét is hatékonyabbá tudjuk tenni, az Ön előtt álló kihívások leküzdésében is tudunk segíteni. Ez a kereskedelmi tanácsadó szolgáltatásunk lényege.
Mit kell tudni a kereskedelmi tanácsadó szolgáltatásunkról?
Tanácsadóink elsőként Önnel közösen áttekintik üzletmenetét, ha kell, a helyszínen is benyomásokat szereznek az egység(ek) mindennapjairól. Felmérik üzleti környezetét, megbeszélik Önnel, melyek a legfontosabb területek, a legégetőbb problémák. Tanácsadásunk során messze nemcsak informatikai jellegű megoldásokat kínálunk, mert egyrészt tapasztalataink ennél jóval szerteágazóbbak, másrészt az informatikai rendszerek is csak a megfelelő környezetben, körülmények között tudnak igazán hatékonyak lenni.
Miért szeretik az ügyfeleink?
Hozzáértő kívülállóként gyakran olyan jelenségekre is felhívjuk a figyelmet, ami a napi rutin során elkerülte a vezetők, vagy a tulajdonos figyelmét
A felmérés után csak olyan rendszert, megoldást, eszközt kínálunk, ami forintosíthatóan javítani fogja az üzlet eredményességét.
A munkamódszerünk garantálja, hogy személyre szabott, optimális megoldást javaslunk
Bármit javasoljunk is, az érthető és kézzelfogható lesz, hogy a tulajdonos érdemben tudjon dönteni róla
Kinek ajánljuk kereskedelmi tanácsadó szolgáltatásunkat?
Akinek van valamilyen konkrét gondja a kereskedelmi üzletmenete során
Aki tovább szeretné fejleszteni tevékenységét, de nem tudja, hogy a lehetőségek közül számára melyik volna a legjobb befektetés
Aki előnyre szeretne szert tenni a konkurenciával szemben
Helpdesk szolgáltatás
Helpdesk szolgáltatásunk tartalmazza a Laurel Kft. által telepített rendszerek / szoftverek megfelelő támogatásához szükséges rendelkezésre állást, szaktanácsadást illetve telefonos probléma elhárítást. A bejelentett problémák egy WEB alapú rendszerben történnek rögzítésre, mellyel biztosított a bejelentések nyomon követhetősége.
Rendelkezésre állás választott szolgáltatási csomag esetén: mindennap 06:00-22:00 között vagy H-P 08:00-17:00 között.
A szolgáltatásra szerződött ügyfeleink hívásait technikai támogatásra szakosodott munkatársak fogadják, akik:
telefonon konzultálnak a boltokkal kapcsolatos üzemeltetési kérdésekben;
távfelügyeletet és üzemzavar elhárítást biztosítanak;
a Laurel rendszereinek belső működéséből fakadó üzemzavar esetén, annak mielőbbi megszüntetése érdekében, igény szerint telefonon keresztül nyújtanak segítséget a hiba behatárolására, elhárítására;
szükség esetén felveszik a kapcsolatot más területekkel a kérdés megválaszolása vagy a probléma elhárítása érdekében.
Szoftverkövetés és karbantartás szolgáltatás
Szoftverkövetés
Cégünk vállalja, hogy mind a szoftvert érintő hibabejelentések, mind a jogszabályi és/vagy egyéb szabályozórendszert érintő változások esetén – melyek a szoftver logikai, vagy formai követelményeit érintik - a szükséges módosításokat elkészíti.
Ennek keretében:
elvégezzük a szükséges fejlesztéseket és azok tesztelését;
amennyiben a változások átvezetése az adatkommunikációs folyamatba beilleszthető, akkor azokra eljárást dolgozunk ki;
a rendszert érintő jogszabályi változtatásokat elvégezzük
a pénztárgép szoftver engedélyeztetését és frissítését az erre vonatkozó hatályos jogszabályok szerint és az abban meghatározott időn belül elvégezzük az erre megállapított külön díj ellenében. Az új engedély megérkezését követően ügyfeleink számára közzétesszük a pénztárgép szoftvert előre meghatározott terjesztési csatornán;
a jogszabálykövetés során csak a szoftver módosítását szolgáltatjuk az átalánydíj keretein belül. Amennyiben a törvényi előírások miatt hardveres beavatkozásra is szükség van, akkor annak alkatrész költségét, munkadíját és kiszállás költségét külön díjazás ellenében végezzük el.
Szoftver karbantartás
Üzleti csomagokat alakítunk ki az egyre hatékonyabb és fejlettebb rendszer érdekében (gyorsítások, jobb kezelhetőség, felhasználóbarát felület)
Javító csomagjaink tartalmazzák a rendszerhasználat közben felmerült hibák kezelését
Azok a hardver változásokat is nyomon követjük, melyek a rendszer működésére hatással vannak
Operációs rendszerek, adatbáziskezelő frissítések, változások követését végezzük
Ügyfeleink az új verziók és hibajavítások révén folyamatosan frissülő, valós környezetben tudják használni a Laurel szoftvereit, melyek az új funkciók révén legtöbbször gyorsítják vagy épp megbízhatóbbá teszik a gyakorlati munkát.
Szerviz
Szerviz szolgáltatási csomagok
Szerviz csomag megválasztásánál mindenképpen fontos tényező, hogy az üzlet működése szempontjából mennyi kassza áll rendelkezésre és hiba esetén a kiesett forgalom milyen mértékű
Cégünk a szolgáltatási csomagok igénybevételével garantálja:
az üzletek professzionális és gyors incidenskezelését helpdesk-en keresztül
helyszíni szerviz szolgáltatást (csomagtól függően)
szoftverkövetést és karbantartást
jogszabálykövetést (termékfüggő)
Opcionálisan bővíthető szolgáltatási csomagjaink:
Optimum szerviz csomag
Kritikus hardver hiba esetén 24 órán belüli megjelenés
Automatikus felülvizsgálat és akku csere
Kedvezményes óradíjak
Prémium szerviz csomag
Kritikus hardver hibánál aznapi megjelenés 13:00 óra előtti bejelentés esetén
Automatikus felülvizsgálat és akku csere
Kedvezményes kilométer és óradíjak
Fejlesztés
Minden eset más – de van, amelyik tényleg.
A retail informatikában eltöltött több mint 27 év alatt a Laurel szakemberei már nagyon sokféle helyzettel, ügymenettel, gonddal találkoztak, így az esetek 90 százalékában van kész megoldásunk a felderített problémára. A megmaradt 10%-nyi, vagy annál is kevesebb, esetben viszont teljesen új helyzettel állunk szemben, amire teljesen új megoldást kell keresnünk. Pontosan ebben a legjobb a Laurel tapasztalt fejlesztőcsapata!
Mit kell tudni az egyedi fejlesztéseinkről?
Egyedi projektjeinkben is mindenkor sikerült megszolgálni megrendelőink Laurelbe vetett bizalmát. Számos esetben bizonyították kollégáink, hogy képesek gyorsan elsajátítani az egyedi folyamatokat, átlátni törvényszerűségeit és logikai kapcsolatukat, s átfordítva az informatika nyelvére - egy előre mutató, a jövőbeli fejlődést serkentő megoldást tudnak létrehozni.
Az egyedi projektek kapcsán sokszor szükséges új technológiák elsajátítása, s alkalmazása a megvalósításban. Munkatársaink innovatív képességére alapozva mindig sikerrel felelünk meg az ilyen kihívásoknak is. (Állami Autópálya Kezelő Zrt., Magyar Lapterjesztő Zrt.)
További részletek egyedi projektjeinkről
Vannak kérdések, amiket csak akkor tudunk megválaszolni, ha kicsit megismerjük az üzlete felépítését. Nyitott kérdést azonban semmiképp sem hagyunk, így egyik legfelkészültebb kollégánk telefonon vagy e-mailben válaszolja meg a fennmaradó kérdéseit..
Vegye fel velünk a kapcsolatot, és garantáljuk, hogy közösen megtaláljuk az Önnek legmegfelelőbb megoldásokat!
Elérhetőségek:
Laurel Számítástechnikai Kft.
8000 Székesfehérvár, Zsálya utca 2.
1115 Budapest, Sárbogárdi út 24.
Telefon: +36 22 510 350, fax: +36 22 510 351
Email: laurel@laurel.hu