"Révbe ér a hazai logisztika"
Téma az intermodális fuvarozás: a résztvevők világszínvonalú újdonságokat ismerhettek meg, megtalálhatták egymást a szakemberek; kérdezhettek – választ kaphattak, hiszen a szereplők szakmailag egy nyelvet beszélnek, értik egymást.
Internetes támogatók
Magyarországon egyedülálló módon és elsőként, a Magyarországi Logisztikai Szolgáltató Központok Szövetsége szervezte konferencia második napján a résztvevőket erre az alkalomra felkészített és felmatricázott vonattal elvitték Fényeslitkére a befejezés előtt álló EWG Terminal megtekintésére, amely Európa legnagyobb és legmodernebb intermodális terminálja lesz.
Tervezett programok
Október 14. – Budapest Marriott Hotel
EU-s és Kelet-Európai intermodális helyzetkép, trendek
Magyar közlekedési helyzetkép – közút, vasút, víz, kombináltfuvarozás, támogatási rendszer
Intermodális fuvarozás egyik megoldása a konténer – lehetőségek a 45 lábas konténerekben, technológia, üzleti modell, finanszírozás
Nem daruzható félpótkocsik vasúti fuvarozásának megoldás
Modern intermodális terminál fejlesztés – beruházási üzemeltetési tapasztalatok
A last mile jelentősége a közúti félpótkocsik vasúti fuvarozásában – megoldások, számok. Mi történik a pótkocsimmal a vasúti fuvar végén?
Intermodális fuvarozás hétköznapjai egy közúti fuvarozó szemszögéből – szervezési kérdések, költségek, gyakorlati megoldások
Korszerű, környezetbarát rakodógépek az intermodális fuvarozásban.
Október 15. – Fényeslitke EWG Terminal
Fényeslitke EWG Terminal látogatás különvonattal, a vonatra konferencia badge-dzsel lehet felszállni. A konferencia résztvevőinek a különvonatos utazás díjmentes, a részvételi jogosultság átadható, de írásban jelezni kell a cserét.
Gyülekezés: Nyugati pályaudvar, Királyi váróterem, 7.00-7.50 óra között
Indulás: 8.00 Budapest Nyugati pályaudvar, a vonat Kőbánya Kispesten is megáll
Érkezés: 11.30 Fényeslitke EWG Terminalra
Visszaindulás: 14.00 Fényeslitke EWG Terminalról
Érkezés: 18.00 Budapest, Nyugati, ekkor is megáll a szerelvény Kőbánya Kispesten.
A vonaton két kerekasztal-beszélgetés is lesz a tervek szerint:
A jövő közlekedésében melyik lesz a befutó meghajtás – áram, hidrogén, vagy más?
Merre tart a tengeri szállítmányozás és milyen hatással lesz a szárazföldi fuvarozásra?
forrás: http://www.iho.hu